Girl_boy_annesu ebrarmom08 benim oğlumun 12+2 resmi böykeydi ama ilk hareketini hatta doğuma kadar hep sağda hissettim. Kızımda da 12. Haftada resmi böykeydi ama solda hissettim.
2cat1baby ebrarmom08 Doktor istifa mektubunu yazıyor şu an😂 Hurafe bunlar bende hepsini ilk hamile olduğumu öğrendiğimde bir ümit denedim %50 ihtimal zaten 263737 tane secenek olmadığından biri tutunca ooo oluyor ama hepsi alakasız şeyler😀
gencbir_anne _oznurryavuzz foruma ilk girdiğinde solda 3 çizgi var orda görsel ekle yazıyor ordan yükleyip kopyala yapıştır yapıyorsun
MehtapErol ebrarmom08 Sağlıcakla kucağınıza alın inşaAllah ama alakası yok, ben hep sağ taraftan hissettim ama bir kızım olacak inşallah 🤲🏻