ebrarmom08 Kızlar 13. Haftada doktorum cinsiyeti erkek demişti. Ama erkek bebek sağa yerleşir kız sola diyolar ya ben bugün 16 haftalığım 2 sefer sol kasığımda pıt pıt hareketini hissettim 2. Gebeliğim. Acaba cinsiyetle sağın solun alakası varmı? 😄😂
ebrarmom08 Esmam_ela25 teşekkür ederim 😊 yani kızımda da ilk hareketi sağda hissettmiştim uymadı aslında 😄
ebrarmom08 minimix hahah olabilir ☺ cuma doktora gideceğim bakalım cinsiyeti teyit ederse ☺ sağlıklı olsunda 😊
_Kader @ebrarmom08 Valla bence de alakası yok. Ben 23. haftadayım ve bazen iki tarafta da az çok hissediyorum.
Girl_boy_annesu ebrarmom08 benim oğlumun 12+2 resmi böykeydi ama ilk hareketini hatta doğuma kadar hep sağda hissettim. Kızımda da 12. Haftada resmi böykeydi ama solda hissettim.
Elffyns ebrarmom08 doğru değil bu bilgi 33 haftam bitecek oğlum hep solda oynar sağda çok nadir gezer hatta 😉
_oznurryavuzz Kizlar fotoğraf nasıl yükleniyor.Yorum kısmında sağ alt kisimda görsel ekle diyor ama basinca  bu tarz sey cikiyor.Yardim edebilir misiniz
gencbir_anne _oznurryavuzz foruma ilk girdiğinde solda 3 çizgi var orda görsel ekle yazıyor ordan yükleyip kopyala yapıştır yapıyorsun
Damlagrtn ebrarmom08 benim sol taraftaydi doktor bana 8 haftalıkken hadi kızın olcak demişti şuan kızım olcak inşallah
Gul1616 ebrarmom08 ben de ilk haftalar hep sol hissetim ağrıyı filan büyüdükçe sağ sol hareketi oluyor tam bişey diyemem ama benim ki erkek