susaMom_ Kizlar henüz 5+6 haftalık gebeyim Ankara da özel ya da devlet hiç farketmez normal doğumu destekleyen ben bu doktordan çok memnunum dediğiniz doktorları önerir misiniz?
tugce-uyarr susaMom_ ben bilkent şehir hastanesine gidiyorum dr Burçin Salman Özgüye memnunum asistanlar oluyor ama dr her muayenede orada başlarında duruyor ne sorduysam güler yüzle cevap aldım hep tavsiye ederim canım
Elffyns susaMom_ memorial a gidiyorum doktorum Nesrin fener çok memnunum sıcak kanlı rahat bir doktor normal doğum taraftarı
Zeyno098 susaMom_ akay lokman hekim konul Mürsel tek geçerim. Çok kadın doğum Dr na gitim ben bu Dr gibi anaç sevecen Bi Dr görmedim çok sukur karsilasmisiz dediğim Bi dr
Nuraslanklc susaMom_ Bilkent şehir Hastanesi Necati Hancerliogullari başka hiç bir doktora gitmem şiddetle tavsiyem
susaMom_ tugce-uyarr Bilkent hastanesine geçenlerde başka bir durum için gitmiştik doktorlari bulamıyorduk bir türlü hep asistanları vardı bazı doktorları çok iyi ama doktoru bulamıyoruz. Burçin salman özgü benim aklımda canım teşekkür ederim 🤌🏻
Haticeeklc tugce-uyarr bende ilk muayenemi Burçin hanıma oldum söylediklerine katılıyorum 👍 baya memnun kaldım ama aynı doktoru aynı randevuya bulmak çok zor
susaMom_ Minikperi bilgim var ama tecrübe olarak ve enerji olarak uyabildigim doktorla devam etmek isterken hep asistan doktorlara denk geliyor olmam hoş olmuyor
Liyakusunannesi Sincan lokman hekime gidiyorum melike güler doktorum çok tatlı ilgili sevecen bi doktor hatta doğumuma az kaldı üzülüyorum bidaha görüşemeyeceğimiz için
susaMom_ Liyakusunannesi ayy Allah sağlıkla kucağınıza versin bebeğinizi aklımda kalsın Melike hoca teşekkür ederim ☺️
Minimalite Liyakusunannesi böyle zayıf minyon bir doktor değil mi? Birçok kişi çok memnun acaba aynı doktor mu diye sordum
Melissa_61 susaMom_ kalp atışını Melike hocada duymaya başladım biz direk doğum paketi aldık 14 bindi o zaman canım
Minimalite susaMom_ onun muayenehanesi var hekim center da aynı zamanda koru hastanesi ile anlaşmalı. Çukurambar koru. İlk doğumu onunla yaptık. YouTube de yaptığı röportajlar var konuşmasından bile nasıl bir doktor olduğunu anlarsınız. Şefkati aynen anne şefkati