Hnd_01 Tatar59 gebelik şekeri olduğunda bebeğin sıvısı fazla oluyor diye biliyorum.mutlaka şeker yuklemesi yaptirin ❤️🙏
sekerinannesi_ Beyzanury1234 sizin tokluk mu 75? Bence gayet ideal bir rakam doktor biraz abartmış sanki
DeryaE Tatar59 31. Haftamda bana da aynı şeyi dedi ekmek ve şekerden uzak dur diye kan veriyorum şimdi her kontrolde. 33+2 de gittim normal dedi ama yine de tekrar kan aldı. 2 hafta şekerli şeyler yememeye çalıştım. Tam buğday ekmeği tükettim
Tatar59 DeryaE ekmeği kesemedim tam olarak ama normalde de az ekmek tüketen biriyim zaten. Yediklerime daha çok dikkat ediyorum
sekerinannesi_ Beyzanury1234 Bir şey yediyseniz tokluk oluyor evet. Ama 75 çok normal. Hatta sınır zaten 70-110 arası. Gebelikte 140 baz alınıyor. Başka bir doktora da görünün bence boşuna stres olmayın.