ElifKarata çok sağolun size de çok geçmiş olsun inşallah tez zaman da sorun çözülür çünkü çok çok zor gerçekten sizi çok iyi anlıyorum. Okul konusu bizim de öyle kreşe göndermedim çocuk zaten perişan okul da ne hale gelir kaka gelince. Şuan bı düzelme yok ama en azından 3 günde bir düzenli kaka yapıyor acı da çekse yapıyor yazın daha beterdi bağırsak doldukça karın ağrısı artıyordu şuan en azından yapıyor. Bağırsak her seferinde çıkıyor geçen sene bağırsak kendisi içeri geri giriyordu ama şuan girmiyor ve biz eşim yada ben elimizle iterek içeri sokuyoruz tam bı işkence kızım için ama mecburuz dışarı da kaldıkça şişiyor kanama artıyor ve bu sefer doktor bile zorlanıyor inşallah bizim de tez zaman da geçer gider. Çocuğum öyle alıştı ki bu duruma artık herkesin çevresinde ki herkesin kaka yaptığında böyle olduğunu düşünüyor çok acı birşey gerçekten