ElifKarata kızım 3 buçuk yaşında 2 aylıktan beri rektal prolapsus sorunumuz var neler yaşadığımızı bir biz bir Allah bilir kızımın çektiği acıyı sıkıntıyı görseniz ağlamaktan duramazsınız. Kabız olsa olmasa kaka yapmak işkence kızım için ortalık yıkılıyor kakası geldiği zaman ağlamaktan morariyor ve yaptığında bağırsak dışarı çıkıyor bir miktar. Size tek söyleyeceğim şey ne olur aksatmadan kontrollere gidin çözüm arayın bulun doktor doktor gezin ben 3 yıldır kaç tane gastroenteroloji kaç tane çocuk cerrahisi gezdim sayısını unuttum. Duphalac dulcosoft Xm şurup hiç biri işe yaramıyor biz de enterogermina kullandınız mı bilmiyorum ama düzenli kullanın surejli sıvı lifli şeylerle besleyin bol sebze yoğurt. Bana istediğiniz zaman yazabilirsiniz öyle hassasım ki bu konu da şuan bile gözlerim dolu dolu kızımı düşündükce böyle şeyleri hiç bir çocuk yaşamasın Allah başka dert sıkıntı vermesin