29 haftalik olduk bizde. Gece tam uykuya daliyorum sancidan uyaniyorum 😔 Daha iki bucuk ay var Allah hepimizin yardimcisi olsun saglikla kucagimiza alalim bebislerimizi 🙏🏻 birde o siskinlik, karinda gerginlik bende de oluyor. Gazdan oluyor sanirim. Tuvalet ihtiyacimi yaptiktan sonra yumuşuyor 🙈