www0756- devleti deneyimleme fırsatım olmadı çalıştığım için haftasonu de muayene olabilme imkanı açısından özele gitmem şarttı. İlk dogumumu özelde yaptım her aşamasında çok memnundum, aynı doktor ve hastaneye 2.gebeligimde de devam ediyorum. Doğumu bilmem ama annem yakın zamanda ameliyat oldu devlette, muhatap aramak, sizi tersleyerek konuşmalar, sanki lütfedermiscesine hareket etmeleri çok rahatsız etti beni. Dogum sürecinde daha farklı bir yaklaşım bekliyoruz haliyle o yüzden ben riske giremedim