Kızlar yarın 14+3 olucaz doktorum 11. Haftadan beri ısrarla cinsiyetine bakıyor sen zayıfsın hemen görürüz diyor ama bizim bebe inat göstermiyor 😁 geçen hafta kahve içtim çikolata yedim inat çocuk bağdaş kurmuş saklıyor göstermiyor doktorumda haliyle tahminde bile bulunamiyor. Yarın sabah tekrar gidicez siz ultrasondan önce kahve çikolata vs birsey tükettiniz mi ne yiyip içeyim ben eşim meraktan çatladı randevu aldırdı şimdi bana yarın tekrar gidelim belki öğreniriz diyor😁