Mavi3475 Minigiim-vebenn52 ben eczaneden aldım benim ki 2side değil farklı ama boşuna işe yaramaz en iyisi sana tavsiyem zeytin yağı
ebrulina Minigiim-vebenn52 bende krem yazanı aldım 40 ml bazıları o büyük diyor ama belli olmuyor bazen diş çıkardıktan sonra da kullanmak gerektiği zamanlar oluyormuş
8mucizem8 Minigiim-vebenn52 göğüs kalkanı 2 hem meme ucu sorunu yaşayanlar için hemde yara vs önlüyor 2 işlemi de görüyor
motherlove Minigiim-vebenn52 ben lansinoh krem ve aynı markanın göğüs kalkanını aldım 24mm olanı kremi almamın sebebi ilk doğumumdan biliyorum emzirirken silmene gerek yok diğer markalarda yok lansinohun hereşyini gözüm kapalı öneririm elektrikli süt pompası göğüs ucu çıkarıcısını almıştım ilk çocuğumda her şeyinden memnunum
Aybarssmom_ Balm olanı aldım ben ve gümüş kapakta aldım. Normalde de göğüslerimden çok huylanırım yara olmasın diye gözüm görmedi, kullanan çoğu kişi de onları önerdi
Mavi3475 Minigiim-vebenn52 Nemlendirici özelliği var işe yaradığını görmedim zeytinyağı göğüs pedine dök bol bol beklet öyle benimkiler öyle iyi oldu
Minnakmmm123 Minigiim-vebenn52 valla çok övüldü bende çok güvenerek aldım ama hiçbi işe yaramadı üstelik yara olmadan kullanmaya başlamıştım bence gümüş kapak tercih et yara içşnde zeytinyağı kullanırsın
Aybarssmom_ Minigiim-vebenn52 gümüşün iyileştirme özelliği de var diye biliyorum, e bebekten aldım ben 925 ayar olan
minikmucizeemaak Minigiim-vebenn52 36 haftalığım artık günde 1 saat gümüş kapağa başlayacağım, kremi de sürmeye başladım
crazymommy minikmucizeemaak Krem sürüp gümüş kapağı takmamak gerekiyormuş kuzum bu arada gümüş kapağın yapısını bozuyomuş. Ayrı ayrı kullan bence 🫠
miniklerinannesii00 Gümüş kapağı çevremden önerdiler aldım ve en üsttekini aldım. Hatta kremi kullandım göğsüm hemen yara oldu iyiki almışım dedim.
Minigiim-vebenn52 miniklerinannesii00 krem yeterli oldu mu yarayı geçirmeye yoksa gümüş kapak şart mı acaba
Minigiim-vebenn52 8mucizem8 bende göğüs kalkanı suan bütçeme daha uygun aynı işlev ise hiç gümüş kapağa bulasmiycam
miniklerinannesii00 Minigiim-vebenn52 göğsümdeki yara çok değildi krem yetti ama doğumdan sonra daha kötü olabilir daha şimdi den böyle yara olduysa ilerleyen zamanda daha kötü olabilir.Ama çevremde göğüs kapağı kullanan herkes memnun.
Gozdecaner Minigiim-vebenn52 üsttekini almıştım ilk gebeliğimde ama belli bir süre sonra ayva çekirdeğini suya koyunca jellesiyor tek geçiren ıyı gelen o oldu diğer şeyler çok boş uğraşmışım dedirtti