Yaa kizlar aklım allak bullak oldu artık sat 9 Ekim hayla adet olmadım geçen ay da gecikme olmuştu bu ayda gecikme olabilir dedim ama adet olacakmışım gibi bir belirti de yok 7 Kasım da kan verdim negatif çıktı maalesef gebelik yok ama hayla adet olmamak kafamı bulandirdı bide ben normalde sigara kullanan biriyim ama bir kaç gündür içince midem bulanıyor içemiyorum bu akşam üstü de kustum gebelik varmı yok mu diye düşünmekten strese girdim artık yarın bı daha mı kan versem acaba