Arzu343434 bende kesinlikle katılmıyorum. Emzirme sütyeni yaza çok iyi oluyor. Emzirme atleti kışa çok iyi oluyor. Çifter çifter alınmalı 💜 yedekli mutlaka bulundurulmalı. Atleti alttan kaldırma. Sütyeni sırttan çıkarma. Kıyafet heder etme derdi yok. Mis gibi. Normal sütyen normal atlet emziren bir bayan için kesinlikle rezalet.