Selam öncelikle çok bilgisizim kusura bakmayın :( emzirme atleti gerekli mi atlet sonuçta üstten çekince hemen açılıyor 😅 bir de sezeryan yada normal Doğuma Göre külot önemli mi ? Sezeryanda sürekli göbek üstü dikiş üstü mü giymek gerek yoksa dikişler iyileşene kadar mı ? Normal doğumda kilot seçimi var mı