Gzd45 benim yapmadığım bitkisel içecek kalmadı ıhlamurlar ballı limonlu sular turplu ballar pastiller banamısın demedi öksürük.bir hafta gece gündüz öksürdüm.komsular geldi o nasıl öksürük içimiz acıdı diye 😀 en sonunda bitkisel bir şurup aldım prospan diye o iyi geldi şimdi hala öksürüğüm var ama geceleri tutmuyor en azından.doktoruna sorup ondan alabilirsin.yada olips ekstra da iyi geliyormuş onu da çok söyleyen oldu