bdenerigokce evet normal oldu olması için de doktor değiştirdim açıkçası önceki doktorum 40.haftada sezeryanla alalım normal doğum olamaz dedi ama olduran Allah olduruyor işte uğraşmak istemedi kendisi ben de iyi bir doktor buldum şükür normal doğuma vesile oldu iyi ki de değiştirmişim doktorumu çok memnun kaldım