Tubatgn bdenerigokce Bebiş kakasını yemediği sürece kordon dolanmadığı sürece 41 hatta 42ye kadar yolu var. Ben 41de doğum yaptım normal doğum. Eğer ki normal istiyorsanız diretin 😊
Betustrkmn bdenerigokce 39+3 dün doktorum sabah gel doğumunu başlatayım dedi. Bende 40 a kadar beklemek istediğimi söyledim. Yarın sabah tekrar kontrolüm var sıkı takibe aldık son hafta olduğu için sabah nst ye falan gireceğim.
Hanimeller bdenerigokce benımde 39+5 gelen yok sinirim bozuldu 🙄ve herkes soruyor bunaldım yok sen kesin 41 e sarkarsın yok 15 güne anca gelir herkes bişe diyor kafam şişti
nanay 39 hafta 2 gunlukken belirtim cok yoktu gunduz piknige gittim baya yurudum aksam sicak dus aldim birde irmik helva canim cekti yaptim yedim gece sancim geldi😀 keramet helvada😃🤣
bdenerigokce Tubatgn ben sezeryan istiyordum tam tersi doktorum beni normale teşvik etti zaten🥰 o da suyun azalmasından korkuyor çünkü ilk doğumlarda su çabuk azalıyor dedi son haftalara doğru🥰
bdenerigokce Betustrkmn evet bende öyle, cuma gününe kadar gelmezse sen yinede mutlaka gel bana dedi🫣
bdenerigokce Hanimeller hihi, ben 41 i görürüm diyordum herkese o yüzden kimse bişi diyemiyor😂😂😂🙈 hissettiğim olacak galiba diyorum, kimseyi dinleme boşver Bana da eşim çocuğu ne zaman doğurmayı düşünüyorsun diyor 😂😂😂😂
bdenerigokce Hanimeller suyu azalabilir, kakasını yapabilir veya yiyebilir Dikkatli olun demem sürekli kontrol altında olun yani🥰 bunlar kesin olacak diye bir şey yok ama risk
Hanimeller bdenerigokce ayyy bide eşim bana sitemli diyor heveslendim kullandığın uygulama hani 2 gün kalmış dıyordu ya dedim ne bileyim uygulama sadece olması gerekeni sayar 😂
Hanimeller bdenerigokce 3 günde bir gidiyorum doktora hareketlerini her dk paranoyak gibi kontrol ediyorm çocuk bazen içerde uyuyor uyandırıyorum 😂