Nills Nebahattt biz de 13. Haftadayız ama daha cinsiyet belli değil. Haftaya gitcem doktora belli olsun artık yaa 😊😊
pinarsu Aysebkr1258 yaa aynıyız😍Rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi🙏😌😍Cinyetiniz bellimi bu arada ☺️
Mutlulukgeldi Tugbax68 evet bende 1 iki defa böyle kalkerken eğilirken batma girip çıktı ama normalmiş benim bildiğime göre
Zezgit Uygulamada 22 haziran gösteriyo ama doktor 1 hafta öncesine göre hesap yapıyo 🤷 15 haziran galiba bilemedim 🤷 yüksek ihtimal kız dedi ama net değil daha 🤭