Elo__35 sanırım onu kan dolaşımınız olsun diye söyledi. Biryere giderken doktorlarda der ya her saat başı araçtan in yürü diye ondan demiştir. Evet haklısınız siz memnunsanız kimseye birşey demek düşmez ama hamilelikte de biz de biraz duygusallaşıp herşeyi farklı algılıyoruz. Madem rahatsız oldunuz siz de konuşmayın bundan sonra mesafenizi koyun kafanız rahat eder kendi kendinize hareket edersiniz.