İnsanlara dert oldum gerçekten 65 ile hamile kaldım ben çok mide bulantım olduğu için kilo verdim şuan 21 haftalığım sabah aç karnına 68.2 çıktım ödem felan çık şükür olmadı yok ben çok hareketsizmişim vs vs hergün dışarı çıkıyorum yürüyüş yapıyorum ben dışarı çıktığımı sürekli size bildirmek zorunda mıyım felan dedim ayrıca çok kiloda alabilirim dünyaya can getiricem sonuçta bu kimseyi ilgilendirmez önemli olan sağlığımız doktorumda bana gayet iyisin dediği halde bu insanlar neden bu kadar konuşmayı seviyor anlamıyorum sanki benimle yaşıyorlar 🤦🏼♀️