YigitPoyrazMomm Zulfiye06 acaba regl sancisina eş değer mi 20 değer acısını tahmin edemiyorum bile havalarda soğudu biz nasıl yürüş yapıp doğum yapacağız ya😭
Zulfiye06 YigitPoyrazMomm valla bende evde yürüyorum dışarda zor artık 😔 tabure var ona inip çıkıyorum
Zulfiye06 YigitPoyrazMomm aynen 🥹hayırlısıyla şu son ayıda bi atlatsaydık . Son ay sanki tüm ayların birleşimi gibi bi türlü geçmiyor 😔