Ben 42.haftamda normal doğum yaptım çok şükür benim bebişim gelmek bilmedi😄 aslında 40.haftada ilk gittiğim doktor sen normal doğum yapamazsın yapın müsait değil dedi ben de bekleyelim dedim ama günün geçse de sorunlu çocuğun olur ve sezeryan yapıcam demişti benim de içime kurt düştü doktor değiştirdim iyi ki değiştirdim elhamdülillah sorunsuz sağlıklı ve normal doğumla bebeğimi kucağıma aldım İstediğimde buydu zaten rabbim nasip etti🤲🏻