rba1_83ww aaah ah bu yaşta hep böyle olur sen şuan ergenlige bile yeni girmiş sayılırsın. Yani ailelere de şaştım insanın her sene fikri degisiyor kendi tecrubelerine bakaraktan izin vermemeleri gerekirdi tam tersi. Yazık olmuş. İnan bunları hissettiklerini biliyorum ve şuan sana dünya toz pembe. Karnında bebisin sevdiğin çocukla aynı evde yaşamak falan. Ben 28 yaşındayım senden 10 yaş ilerideyim. İlerde keşke diyeceksin. Kesinlikle emin ol buna diyeceksin ve sende aileleri suçlayıp hadi biz gençtik aklımız bir karış havadaydi siz nasıl izin verdiniz buna diyeceksin.