rba1_83ww e ozaman sen çocuksun şuan ve çocuk gelinsin. Kendimden biliyorum bende 18de doğurdum ilk kizimi ama benim sorunlarım vardı istenilen bir durum değildi. Keşke o yaslarima donebilsem de okul okuyabilsem diyorum. Sana çok şaşırdım ? Çok istemene çok şaşırdım. Kesin hamilesin bence ama silik çizgi çıktığına göre. Suç sende değil. Senin ailen ve seninle evlenen erkeğin ailesinde. Yazık ne biçim bir toplum. Erkenden anne oldum ve genç kız olmadan anne oldum direkt olarak. Daha sonra seninde böyle hissedecegine eminim. Neyse