fizikcianne hsizyl grip olunca sezeryan yapıyorlar. Sadece genel anestezi yapmıyolar. Spinal veya epidural yapıyorlar
Cana_ Kızlar formu bn açmıştım bnde 19+2 yim bu 4. Sezeryanım olacak Allah nasip ederse hepsinde de genel anestezi oldum
December Cana_ merhaba genel anestezi zor oluyor mu acaba? Hep spinal tercih ediyorlar ben genel istiyorum ama korkuyorum da uyanamam diye 😁
Tostos1 Cana_ Ben de sezeryan mı normal mi kararsızım özeldeki doktorum gel seseryanla alalım diyor devletteki bekleyelim normal olsun diyor seseryan zor mu 🥹🌹
BoraRmysaEsndmr ebruliii96 benim de haftaya olacak sanırım, korkuyorum ilk bebeğim. Rabbim sağlıklı bir şekilde kavuşmayı nasip etsin inşallah
Cana_ December yok ya nie uyanamayasın sadece ilk bi kendine geldiğinde anestezinin etkisinde oluyorsun ama fazla sürmüyor o an ağrı hissediyorsun tabi ameliyat yani sonuçta sonra iğne yapıyolar geçiyor düşün yani bn 3 kere oldum bu 4. Olacak
Aleynagunal Nurdan32 benimde arada kasigim ağrıyor ama benimki sezeryan zaten kendime guvensem normal yaparım da
Mervenur1405 ebruliii96 hic göze alamadım malesef sağlıklı olsunlar da nasıl doğduğu cokda önemli deil geciyo her türlü