Zeynep_ze Cana_ perşembe günüüü ya ben sabahtan olmasını çok istedim hemen o gün bide stres olmayim diye öğleden sonraya kaldı artık saatler bile geçmiyor
fizikcianne hsizyl grip olunca sezeryan yapıyorlar. Sadece genel anestezi yapmıyolar. Spinal veya epidural yapıyorlar
Aleynagunal Nurdan32 benimde arada kasigim ağrıyor ama benimki sezeryan zaten kendime guvensem normal yaparım da
Mervenur1405 ebruliii96 inanın normal doğumdan korktuğum için sezeryan istedim ve ondan da korkuyorum
BoraRmysaEsndmr ebruliii96 benim de haftaya olacak sanırım, korkuyorum ilk bebeğim. Rabbim sağlıklı bir şekilde kavuşmayı nasip etsin inşallah
ebruliii96 Mervenur1405 ben normal dogurdum zor degil bence fazla abartiliyor ama ben hemoroidim oldugu icin makat sismesi yasadim ikinirken o beni cok yipratti dogumdan sonra 2 ay resmen oturamadim oyuzden 2.yi sezeryan istiyorum ama eminde olamiyorum
Mervenur1405 ebruliii96 hic göze alamadım malesef sağlıklı olsunlar da nasıl doğduğu cokda önemli deil geciyo her türlü
Burcu__0506 2 tane sezeryanım var şimdi 7 haftalık hamileyim ve bunuda sezeryan yapcam çokta memnunum ben kesinlikle normal doğum yapamazdım çünkü çok korkuyorum o ıkınma filan korkutuyor beni