Su_de evet suda doğum ünitesinin hazırlanmasına az kaldı yaklaşık 10 gün sonra hizmete başlayacak demişlerdi 1 ay önce, ama odayı gezmedik. Bide suda doğum şeklinde değilmiş yani bebek doğana kadar jakuzide duruyorsunuz doğum anında yatağa geçiyormuşsunuz yani bebek suya doğmuyormuş. Bende çok merak ediyorum yinede faydalı olabilir doğumda talep edeceğim alırlarsa beni size yazarım.