Herkese merhaba. 2. Gebeliğimdi. 41+0 da normal doğum yaptım. Hamileliğimin 33. Haftasinda bebek baş aşağı dönmüştü ama bir türlü sancı çıkmıyordu . İlk doğumum da aynı haftada suni sancıyla başlamıştı. Korkuyordum bu da aynı olacak diye. Ve perşembe gününe doktorum yatış verdi. Erkenden hastaneye gittik. Bu arada Ankara Etlik şehir Hastanesi’nde doğum yaptım. Doktor muayene etti 1 cm açıklık dedi sadece ve ilk alttan muayenemdi. Nst de de sancı çıkmadi. Derken yatış için odama geçtim. Tek kisilik gayet güzel bir odaydi ve sancı çektiğim yerde doğum olacaktı. İstersem yanımda eşim ya da başkası kalabilirdi ben annemin kalmasını tercih ettim. Sabah 10.30 da odadaydım. Ve nst ye bagliydim kendi sancılarım başladı. Biraz düzensiz sonra düzenli ilerledi. Arada bir gelip gidip muayene ettiler. Alttan ilaç verdiler. Sonrasında balon yerleştirdiler. Bu biraz korkutucuydu ama çabucak düştü ve açıklık oldu. Arada bi idrarim geldiği için tuvalete gidip geldim yürüdüm hareket ettim. Su içtim muhallebi ve hoşaf verdiler. Yasak yoktu. En son olarak suni sancı başladı. Sancılar artmaya devam ediyordu. Sancıları doğru nefesle karşıladım hafif atlattim. İlk dogumumda gereksiz bagiriyordum zorlandikca. Ama bunda bilincliydim. Artik baya yorulmuştum. Annem de yanımda destek oluyordu..telefondan Meryem suresi açtık bence çok etki etti. Suyum geldi derken açıklık hızla ilerledi ve saatler akşam 18.00 a gelince annemi odadan çıkardılar doğum hazırlığına başladılar. Yatağı bir anda çatala çevirdiler çok hızlı ilerledi. Ben artık dayanamıyordum yapamayacağım diye düşündüm ama az kalmıştı. Ve ıkınma isteği geldikçe ebem ıkın ittir dedi biraz çabaladiktan sonra bebeğim doğdu. Ve çok büyük bir rahatlama ağlama geldi. Ardından karnıma bastırıp plesantayi çıkardılar. Bebeğim biraz yirtmisti ve dikislerim oldu yarım saat sürdü. Hemen bebeğimin bakımını yaptılar ten tene temas yaptık. Benim dikislerim bittiğinde kalktım hemen emzirdim sütüm geldi şükür. Hastaneden çok memnun kaldım. Ebeler çok ilgiliydi çok güzel davrandılar. Hemen eşim annem geldi yanıma gördüler bizi. Daha sonra lohusa servisine geçtim.. şansima tek kişilik bir oda geldi. Yine refakatci de vardi. Biraz yattıktan sonra kalktım tuvalete gittim kıyafetimi değiştirdim gayet iyiydim yani. Baya uzun anlattım ama şükür ben de kurtuldum. Şimdi bebeğim 5 günlük oldu çok şükür iyiyiz. Allah’ım herkese kolay doğumlar nasip etsin 🤲😊👨👩👦👦