birmucize1 benim kadar çok içen yoktur, günde 1 paketten fazla içiyordum ve resmen tiryakiydim eşimle defalarca kez kavgasını yapmama rağmen bırakmadım azaltmadim biyopsi oldum Bi kitle vardı kötü çıkma ihtimali varken bile içtim. Ama o çift çizgiyi gördüğüm an bıraktım, sonrasında 2 defa mı ne yaktım ama yok vicdan azabı o kadar büyüktü ki. Hala istiyorum, ama yakıp verseler içemem onu zehirleyemem. Üniversitede bir hocamız hamileyken tek bir sigara içmektense bebeği doğurup yastıkla boğun daha az acı çeker demişti, o laf aklımdan çıkmıyor. Umarım içen herkes bırakabilir, bir şey olmuyor diyenlere inanmayin evet belki sağlıklı doguyorlar ama en kötü ilerde astım hastası oluyorlar veya diğer hastalıkları oluyor.