birmucize1 Seni çok iyi anlıyorum bende günde 1 1,5 paket içen biriydim hamile olduğumu öğrendim azaltarak içmeye devam ettim bırakamamıştım sonrasında mide bulantılarım başladı grip falan geçirdim ozamn tiksindim ve bianda bıraktım içemiyordum bi kam gün içmeyince artık içmeyi. Dedim kafamda bitirdim ama kolay değil tamamen bırakmış değilim Doğumdan sonra içicem diyorum illaki arada yaşıyorum boşluğunu ama meyve yiyorum yada birleylerle uğraşıyorum unutuyorum sende yaparsın bence bebeğin için ❤️