birmucize1 merhaba yargılanacak eleştirecek bir şey değil, içmeyenler o yorumları yapar takmayın. Ben de hamile olduğumu öğrenene kadar günde 16 17 tane içiyordum. Öğrendikten sonra tabiki bi anda bırakamadım. Eşim içmiyordu en iyi yanı buydu tabi o içse canım isterdi eminim ki, şuanda da yanımda biri içiyorsa istiyor bazen canım. Ama sonra şunu anladım demekki canımın istemesine değil de o dumanın alışkanlığı mı artık ya da neyse ona bağımlıymışım. Şuanda canım istediğinde nasıl içmiyorsam o zamanda içmezmişim demekki diye düşünüyorum. İlk zamanlar bırakma düşüncesi korkutuyodu beni hem deli gibi bırakmak isteyip hem şimdi bi tane içeyim bi daha içmiyim, şimdi de içiyim bi daha içmiyimle geçirdim biraz günleri. Tabi azalttım hep kural koydum mesela ben uyanır uyanmaz yüzümü bile yıkamadan sigara içerdim öyle kahvaltı vs ederdim. Bunları düzenledim sadece yemeklerden sonra bi de yatmadan önce diye. Sonra tabi zamanla her içtiğimde kendime deli gibi kızdığım için aslında 2-3 haftada bırakmış oldum. Yine ilk zamanlar arkadaşlarımla dışarı çıktığımda 1 tane arada içtim şimdi onu da yapmıyorum. Size de kolay gelsin diyorum 🫶🏻