birmucize1 Merhaba, tebrik ederim öncelikle. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 Bende 6+6 haftasındayım bende günde en az 10-15 tane içerdim ve keyif alırdım içerken. Fakat öğrendiğim günden itibaren ağzıma dahi koymadım. Çünkü sigara içsem ve Allah korusun doğduğunda bi zararı olduğunu görsem vicdan azabından ölürüm. Bu şekilde düşündüğüm için direkt kafamda bitirdim. Siz de kendinize inanın gerçekten yapabilirsiniz.