Herkese merhaba ve sağlıklı hamilelikler diliyorum.
Benim değerlerimi yorumlarmısınız rica etsem;
2 kasım:87.06
8 kasım:495
13 kasım:657
21 ekim 3.gün embriyosu transfer oldum.Değeri doktor pek beğenmedi 657 yi moralim altüst oldu tabi..
Böyle bir durum yaşayan varmı acaba?