Osii 36 haftalık olduk elhamdülillah doktorumla konuşmadık doğum nasıl olacak diye Allah nasip ederse normal doğum istiyorum bu perşembe kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorum Allahım sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🤲🏻🌸