seymakrky Shebaby haklısın canım çoğumuz aynı durumdayızdır 😢 ben de sürekli diken üstündeyim dikişten kese görünüyor dedi doktor başından beri öyleydi zaten nesi garip geldi anlamadım her gittiğimde ayrı bir şey 🥺Rabbim hayırla bu süreci tamamlamayı nasip etsin inşallah 🌿
Ay3 Rabbim hepimizin yardimcisi olsun bende dikisliyim bugun gittim mantar olabilir dedi sari akintim vardi ,fitil verdi 1 haftalık.
seymakrky Ay3 benimde sarı akıntım var idrar kan kültür hepsi temiz ama o akıntı asla peşimi bırakmıyor progestan kaynaklı diyorum o da bi gün beyaz geliyo bi gün sarı ben de ilaç isteyeceğim bu hafta inşallah iyi gelir
seymakrky Ay3 olabilir deyip fitil vermiş önlem amaçlı demekki ama tahlil falan isteyip tedavi uygulaması daha mantıklı değil mi
Shebaby Ay Kızlar sağolun varolun valla yazıyosunuz ben çok. Cevap veremiyorum hepinize seme gibiyim ilaçlardan kolumu kıpırdatıcak halim yok günde 3 iğne gece gündüz endol nidilat progestan günde iki sefer antibiyotik mahvoldum
Nilckrr Shebaby bilmiyorum ki ilkinde de çok erken yapmadığım için enfeksiyon sebep olmuştur diye düşünüldü hep servikal yetmezliğe hiç bir doktor dikkat etmedi. Yine de şanslıymışım en azından bu sefer farkettiler
Shebaby asyap ah canım sen doğurmuşsun Allahım inşallah kucağına almak nasip eder bi an önce erken doğmuş ama 27 hafta kötü değil sakın bozma moralini haberdar et
asyap Shebaby aynen çok şükür 29 olmuştum zaten biraz zaman kazandık yine de amin inşallah en yakın zamanda
seymakrky Elifydn en son geçen hafta ölçülmüştü 32-33 mm demişti doktorum dün kontrole gittim ama ölçmedi bi sonrakinde ölçer herhalde
asyap Suyum geldikten 10 gün sonra sancım kasılmalarım başladı ve bebeği almaya karar verdiler malesef bi hafta küvezde kaldıktan sonra bebeğimi kaybettim üstelik sezeryan olmuşken
Ayysegll Karnın alt kısmında böyle sızı gibi ağrı yaşıyomusunz şuan 22+2deyim 17+2de serklaj oldum bunuda ilk defa yaşıyorum nöyle sızı gibi bazen sıcaklık hissediyorum birde kaç haftada bir komtrole gidiyorsunuz
Bburrcu Kızlar merhaba bende serklaj oldum ıkı gun oluyo korkuyorum progestan da kullanıyorum fıtıl olarak serklaj olunca ilacı koymaya korkuyorum bısey olur mu varmı kullananınız kızlar
Ayysegll Bburrcu doktor vajinal kullanmanı söylediyse korkma ben progestanı ağızdan alıyorum enfeksiyona yatkın bi vicudum var fitil olarak haftada iki gn başka bi fitil kullanıyorum çok ileri gitmeden yavaşca atıyorum