Kızlar önceki kayiplarimdan dolayı 12 haftalikken serklaj oldum şimdi 28e girdim dün gece lavaboda çok az yani peçeteye silince afedersiniz akinti ile karışık kahverengi kirmizi renk bulaştı sonra hemen doktora yazdim ilaçlarımı alip yattim takip et dedi zaten sürekli yatıyorum evde dolaniyorum ama dışarı çıkmıyorum gece lavaboy kalktım kahverengi leke çok az iç çamaşırına bulaşmış parmak ucu kadar belimde kasığımda hafif adet sancısı gibi bir yanma var sabah doktora gidecem umarım bebeğim az daha dayanir dua edin sıkıntı çıkmasın