Yaprakdokumuseverr ozgeerkan73 İstanbul ezelden öyle yapıcak bişey yok 😁 sakin olunca bana başka şehir gibi gelmişti asıl o zaman sevmedim çünkü kalabalıkla bütünleşmiş artık
ozgeerkan73 Yaprakdokumuseverr Ayn valla sokaklar , caddeler boş olunca niye boş diyorsun farklı geliyor insana 🙂
Vhhemho61 ozgeerkan73 Çok güzel bir yer bayılıyorum her gittiğimde hiç gitmemiş gibi her yeri tekrar tekrar geziyorum havası suyu mükemmel birde çok kilo aldırıyor 🤣 ama akrabalarım genel olarak gezmesi güzel tabi yaşaması zor diyorlar 🙄
ozgeerkan73 Vhhemho61 valla göründüğü kadarıyla çok güzel bir yer 🥰 Maalesef heryerjn şartları ayrı zor Allah yardımcıları olsun herkesin 🙄