Vhhemho61 ozgeerkan73 Çok güzel bir yer bayılıyorum her gittiğimde hiç gitmemiş gibi her yeri tekrar tekrar geziyorum havası suyu mükemmel birde çok kilo aldırıyor 🤣 ama akrabalarım genel olarak gezmesi güzel tabi yaşaması zor diyorlar 🙄
Yessiimm ozgeerkan73 Sağlık olsun ne demişler doğduğun yer değil doyduğun yer 🌸 Eşimde aslen Sivas’lı doğma büyüme buralı ama buranın yaşam şartları zorluyo artık diye taşınmayı düşünüyoruz Sivas’a 😢
Yaprakdokumuseverr ozgeerkan73 ben seviyorum biraz karışık ama bu şehrin doğasında var alıştım artık bayramda falan sakinken de çekilmiyor 😅
ozgeerkan73 nurcan05 eş nereye biz oraya 😊 yer önemli değil ya , Allah herkesin yuvasına huzur mutluluk saygı versin bir şekilde geri kalanlar hallolur😊
ozgeerkan73 Yaprakdokumuseverr valla bayağı kalabalık, önceden daha iyiydi şimdi pek çekilmiyor, oooo bayramda amann Allah nerde insan var hepsi bir yerde bir yere gidilmiyor 😅
Yaprakdokumuseverr ozgeerkan73 kurban ve ramazan bayramında bayağı boşalıyor. Resmi bayramlarda ulaşım ücretsiz diye aşırı kalabalık oluyor evet.