eylem-47
Tabii ki tabi kii olduuu ama korunmalı bir şekilde ben normalde düşünmüyordum bana süpriz oldu yani 😂 5 sene korundum yumurtlama tabiki yaparak adetlerim saat gibi düzenli ama adete işte 3 gün kala bi gafletle dedim bir şey olmaz zaten yumurtlama oldu bitti meğerse o ay işte o güm yumurtlamışım 😂😂 aklımın ucunda bile yoktu çocuk yani bi 4 sene daha yapmam diyordum ama hayırlısı bu vakitteymiş şimdi de doğsun istiyorum artık bir an önce 😍😍🌸🌸