gamze_gbdk 3500 cok iyi bence uygun demisler yine. Ozel hastnae oldugu icin anestezili yapiyolar tabi istemessen yaptirmayabilirsin ama hic riske atma bence anestezi li yaptir herkezde farkli oluyo baska birinde islem sirasinda agri olmuyo mesela baska birinde de dayanilmaz bi agri oluyo bu aci esigine bagli bi durum senin dusukse eger bariz hissedersin uyanik olursan kendini sen biliyosun aci esigin yuksek mi degil mi ben kendimi bildigim icin anestezili yaptirdim