gamze_gbdk hasmtaneden hastaneye degisisyo kuzum ben ilk yaptirdigimda 1700 ikinci de 2 bin kusur verdim 3. Yaptirdigimda da 3 bin tl felan verdim en son yaptirali 1 bucuk yil oluyo ama bence mutlaka ozelde yaptir anesteizili cok rahst geciyo uyuyosun islem sirasinda sonra normal uykudan uyanir gibi uyandiriliyolar ilk bi 15 20 dk afalliyosum kendine gelemiyosum golderin kendi kendine kapaniyo gibi oluyo ama esin uyutturmamaya calismasi lazim sonraisnda agri felan da olmuyo cok hafif oluyo o kadar istersen hsg den sonra ne olir ne olmz agri kesici ifne de vurdurabilirsin istersen ben son ikisinde vurdurmustum