Kubra_enc34 kahvaltıyı protein ağırlıklı yapınca ekmeğe yer kalmıyor. Bi iki dilim yetiyor. Tabi ekmek banmalık bir şey olmaması lazım.😂 yumurta, zeytin, peynir, ceviz , tereyağ, bal , yeşillik. Ben ilk zamanlarda bu şekilde yapıyordum. Sonrasında bulantim artınca ne yiyebiliyorsam onu yedim.