Munevver_bozdogan ben adetin ikinci günü başladım ganol f kulandım her gün aynı saate göbekten vurdum iki günde bir yumurta takibi yapılıyor yumurta istenilen boyuta gelince çatlatma iğnesi yapıyorsun yumurta büyümesi de kişiden kişiye değişiyor benim 20 gün sürmüştü yumurtalarım dirençli olduğu için çatlatmadan sonraki gün sabah eşinden test alınıyor 2 3 saat içinde yıkama yapılıp spermler ayrılıyor aynı gün içinde de aşılama yapılıyor işlem sırasında ağrım falan olmadı kateter ile spermler yumurtalara bırakılıyor ve sonra bekleme süresine geçiyorsun 12.günde kan verip pozitif olduğunu öğrenmiştim aşılamadan sonra bol bol dinlendim ağır kaldırmadım eğilip çömelmedim ve hiç stres yapmamaya çalıştım ve bol bol dua ettim ekstra bir şey yapmadım normal günlük hayatıma devam ettim