humaninannesi61 Miray2018 hislerime tercüman oldun 👏🏻 İllaki yaşayacağız kaçarı yok sonuçta ki çatı muaynesi hiçte abartılacak bir şey değil...
humaninannesi61 Umudumm06 Neden değişiyor biliyor musun? Kasıyoruz kendimizi. Bende çok kasmıştım. Kasınca cidden acıyor
GGkaya3435 zhmr hayır doğuma aldıkları yerde bakıyolar odanda beklersen eğer doğumu o zaman da yakınları çıkarıyolar.ben doğumun olacağı odada annemle çektim sancımı ama yine de annemi bile çıkardılar her seferinde
Civcivimm Aycann12 36. Aydan sonra yapılıyo ama bazı insanlar abarta abarta anlatıp konuştuğu için gebeler bu muayeneden korkuyo toplasan 3-4 saniye ya sürüyo ya sürmüyo acının A sını hissetmiyosun
Amargi_nes Umudumm06 kimse benim kadar korkup kasmadı heralde kendini. Ama biliyorum ki kastigim için agrım oldu. Yoksa 2. Muayenede gevşek rahat bıraktım kendimi ve acımadı.
Hafizeipek Umudumm06 benim daha pantolonumu cikarabilmisligim yok ama bana da normal doğum yaparsın diyo 😂😂😂
Hafizeipek Umudumm06 ben olamadim hiç doktor pantolonunu çıkart yat masaya hazır olunca seslen diyo ben çıkıp eve gidiyordum korkudan 😂😂😂
minigin_annesi Umudumm06 Sonucta o eller oraya giricek 😁kacmakla olmuyorr zaten illa kii olucaktir 🤣normaldede dakika basi gelip bakicaklar acilmandada oluyor😁
Hafizeipek minigin_annesi benim normal doğum istemememin tek sebebi o zaten ne sancıdan korkuyorum ne de dikisten korkuyorum tek iğrendiğim gelenin gidenin parmaklamasi 😂😂😂😂
zhmr minigin_annesi doğum zamanında açılmaya baktıkklarında norml odada herkesin içindemi bakıyorlar peki ? Nasıl oluyor doğum aşamalrı anlatrmısnz ??
minigin_annesi Hafizeipek kizzz bu ne kii ben ilk dogumumu anlatsam inlersinnn🤣🤣🤣🤦🤦🤦süni sanci felan😁yine ona ragmen normal dogum istiyorum🤣🤣🤣sezeryandan iyidir diye bilirim...😁
Hafizeipek minigin_annesi anam senin ikinci hamileliğin mi ? Neyinden korkuyon o zaman 😂😂 ben hayatımda ilk defa doktora gidiyorum ondan korkuyorum sen doğurmuşsun zaten 😆😆😆
Umudumm06 minigin_annesi Civcivimm basit ewt ama refleks olarak kasılma gelio o da canimi acitiyor canm
minigin_annesi Hafizeipek 25haftalik dogum yapmisim 480gr 3kilo 4kilo dogurmadim kizzz🤦😂😂o yuzden korku agri siziii hepsini yasiyorum😳cati muayinesini 25haftada yasadim zaten ...
minigin_annesi Hafizeipek kaybettim😞😞😞 gelisimi durdu ilk bebegimde bu yuzden simdi korku aciii her sey yasiyorum canim...Rabbim kimseye yasatmasin anlatmasi bile zor...😞
Mcmc Zaten doğum sonrası sendeki hasar oturamamak o sürekli hemşiresi doktoru gelip gidip daldırdıkları için canın çok acıyor. Uzun süre normal yürüyememiştim hele ilişki zaten yaşayamadım korkudan :(
Hafizeipek minigin_annesi sen öyle 2. Doğum diyince ben de 2. Çocuk sandım yoksa üzmemek için sormam böyle seyleri ben 🙄 basın sağolsun 😢 sebebini buldular mi peki ? Şuan kaç haftalık bebiş ?
Civcivimm Umudumm06 sen sanırım çatı muayenesinden korkuyosun ama emin ol hiçbişey anlamıyo 4 saniye sürüyo yada sürmüyodur çok basit bi işlem
Hafizeipek Umudumm06 doktor eşin sana perine masajı yapsın cinsel ilişkiye girin dedi yani demek istiyo ki parmaklanmaya alış 😂😂😂