GGkaya3435 Umudumm06 nprmal doğum doğum anı gelene kadar zırt pırt gelip bakıyolar zaten korkulacak bir şey yok
Hafizeipek Umudumm06 ben normal doğum yapıcam psikolojik tedavi görüyorum onun için 🙋 şimdiye kadar hiç vajinal muayene olmadım
Umudumm06 Freearc valla hiçte oyle degilim ama korkuyorum olamıyorum da zaten vajinumus hastasiyken hamile kaldim tam tedavi olmadan
Umudumm06 Meddythemama doktorum da bunun üstesinden gelebilmem için normal doğum öneriyor ve cok emin normal dogum olacagindan olabildiği kadar evde sancı cekmemi istedi
Miray2018 ya kızlar anlamıyorum neden bu çatı muaynesini kendinize stres yapıp korkuyorsunuz 🤷♀️ Ben çatı muaynemide oldum normal doğumumuda yaptım hamileyken neler okudum burda ne postlar ama hiç kendimi strese sokup korkmadım aksine yapıcam dedim Rabbimde nasip etti yaptım. Her doğum süreci her bebek ve her annenin vücut yapısı kendine özel korkutmayın kendinizi pozitif düşünün. Bunu 17 saat sancı çekmiş 1 gün yemek yememiş 2 serum bitirmiş ve suni sancı alan biri söylüyor 😅😀 Belki sizindi 2 saat belki 6 saat sürcek üzmeyin kendinizi böyle
Umudumm06 Miray2018 doğru soyluyorsunuz ama kim kasti halde acı çekeceğini bile bile kasmak isterki kendini tamamen psikilojik bisey malesef
humaninannesi61 Miray2018 hislerime tercüman oldun 👏🏻 İllaki yaşayacağız kaçarı yok sonuçta ki çatı muaynesi hiçte abartılacak bir şey değil...
DerinMasalDilek Umudumm06 ben ilk doğumum da çatı muayenesi yaptıramadım çok kastım kendimi ve o an rahatsız oldum o yüzden sezeryanla doğum yaptım canm
Hafizeipek Umudumm06 benim daha pantolonumu cikarabilmisligim yok ama bana da normal doğum yaparsın diyo 😂😂😂
Aysun2834 Umudumm06 kendini hiç kasma ben doktorun çatı muanesi yaptığını anlamadım bile sohbet ederken yapmış bitti bu kadar dedi şok oldum