Elifasell eveb19 belki benım kide oyledır sureklı hataktan kalkıyorum eşimi rahatsız edıyorum dıye de tedırgınım normal de cok sakın yattıgı gıbı kalkan ınsandım hamılelıgımın ortasında baya deli gibiydim eşim cok rahatsız olıyodu sanırım onu takıntı halıne de getırdım simdik sortımda 6 7 yastıkla destek yaparsk yatıyorum ondan bıle asagıya kayıyom kalkarken eşime bakıyom uyancakmı dıye 😂😂😂😂😂
eveb19 Elifasell 😂😂 iste çünkü sırtımız ağrıyor insan illa düz yatmak istiyor bende anca öyle dinlenebiliyorum. Daha da 2bucuk 3ay var nasıl yapcam bilmiyorum yaa ağlayasım geliyor bazen yorgunluktan ağrıdan 😄
Elifasell eveb19 ahh ahh işin en kotu kısmı da yanındakı cevrende ki insanların senı anlamaması teyzelerım fılan boyle cok bılmışlık yapıolar kaburga batmasımı olur muş kalcamı agrırmış ben ne cok buyutuyomjşum onlar da hıc olmamış beni deli ediyolar uykusuz kaldıgım yetmıyomuş gibi bi de arsyıp sayıp dokturuyolar 😩😩😩 bir soru sordugumda gine ni ınternetten okudun hep etkılenıyon sacmalama fılan dıyolar benım de buna aglayasım gelıyo 🙈🙈🙈
eveb19 Elifasell hamile olunca otomatik olarak çevredekiler ona bağlıyor sanırım 😄 Benimde ablam çok söyler sende çok nazlisin falan diye ama alakası yok yaşamayan anlamaz çok da takma çevreyi siz oylesiniz ben böyle dyip geçiyorum ben😁
Elifasell eveb19 keşke geçirtseler beni de zaten takıntılı bir insanım bi de bana bıyle yaptıkların da bogasım gelıyor hepsını
Elifasell Denizkum ahhh ahhh allah yardımcımız olsun valla hamilelik guzel muzel dıyolardı da cok sukur pek guzel tarafını yasamıyoz rabbım beyerınden korusun derdı olana derman olsun inş
gksuaks Merymery2233 Sizin zamanlarınız da mışıl mışıl uyurdum ben ahh nerde o uykular :( 14. Haftadan sonra gitti uyku bende de ztn son haftalar uykusuzluk oluyormuş benim de erken başladı malesef :(
Chan Kronik ağrılarım var ama çok şükür uykuma engel değil, engel olan erken gelen uykum ve bunu gündüz uykusu gibi algılayan bedenim. İki saat kestirip uyandım 22:30'da, şimdi uyu uyuyabilirsen 😅
nika Merhaba iyi geceler, sormak istediğim şeyler vardı da. Hamileyim sanırım regl günüm 2 gün geçti.Eczaneden test alıp yaptım ama tek çizgi ve silik çıktı. Bu normal mi ?
Chan nika Tek silik çizgi prospektüslerde geçersiz olarak sayılır diye yazması lazım. Aklımda öyle kalmış. Kan tahlili yaptırsanız daha iyi.
nika Chan teşekkür ederim ☺️ İlk haftalarda karına doğru sancılar olması normal mi peki ? 3-4 gündür ara ara oluyor
Chan nika Tabii, ben hamile olduğumu öğrenmeden önce tipik adet sancıları çekiyordum. SOnrasında o ağrı geçti, kasık ağrıları başladı rahim genişlediği için. Başlarda kasık ağrıları biraz keskin gelebilir, bıçak batması gibi.