eveb19 belki benım kide oyledır sureklı hataktan kalkıyorum eşimi rahatsız edıyorum dıye de tedırgınım normal de cok sakın yattıgı gıbı kalkan ınsandım hamılelıgımın ortasında baya deli gibiydim eşim cok rahatsız olıyodu sanırım onu takıntı halıne de getırdım simdik sortımda 6 7 yastıkla destek yaparsk yatıyorum ondan bıle asagıya kayıyom kalkarken eşime bakıyom uyancakmı dıye 😂😂😂😂😂