Dilekapuhan mehtap28 benimkide yollarda yetişecekmi görecekmi bilmiyorum ama gözümü açtığımda yanımda ilk onu görmek istiyorum :(
Bittersweet EzgiKizilates benim de 37 bazi hareketleri asagida olabiliyor zaten kafasi asagida oldugu icin elini agzina gotjrdugunde vs baya asagida hissediyorsun ama yuksrda olan hareketlilikler de var
Dilekapuhan Bittersweet sezeryan olacağım için biraz dikkat etmem gerekiyor ilkide zorunlu sezeryan oldu şimdi sancı olduğu an gitmem gerek rahmin yırtılma tehlikesi varmış hayırla alsak artık kucağımıza
SinemAyaz 37+6 yım bende hiç aşagıda hissetmiyorum bebeği hep göbek deliğimin oralarda 38+5 te sezeryan olcam
Ecrinimleyla EzgiKizilates bende aynıyım 37 haftalığım ve yürürken çok zorlanıyorum bebeğim baş aşağı dönmüş bu Arada
Dilekapuhan İşi gereği askeriyelere sınır noktalarına falan zırhlı kulübe indirip elektrik çekiyorlar doğu bölgesi full sonrada batı tarafına sabit bi yerde değiller yani :/