Buseemm videl ne oldu da tup bebek yaptiemaya karar verdiniz benim gidisatimi sizde görüyor gbiyim onceden ogrenmek istedim
Buseemm Buseemm kizlar bu sorum tup bebek yaptirack herkese hangi gerekceler yuzune bunu yaptiriyorsu uz
videl Buseemm AMH dusuklugu cıktı once, sonra iki tarafta da çikolata kistim var. ve eşimde morfoloji bozuklugu var :/
Buseemm Kubra6642 videl @Beyz28 Umarim bizde boyle bi sorun cikmaz bnde yarin genetik testi vermeye gidicem esimle
Beyz28 videl güzel geçmedi canım yumurta sayım az olduğu için doktorum 1 ay erteledi çok heveslenmiştim 😭
Birhayalimvr videl konusalim canim yazarsinntedaviye baslayinca bende adet olmayi bekliyorum ilac verdi doktorum bugun
PinkyJelly Beyz28 yaa kaç yumurta vardı 😣 bugün ben de yumurta kontrolüne gittim toplam 6-7 tane anca var umarım iptal olmaz😞
Melisahmet Benimde embriyolarım donduruldu. Bu ay 25-26sı gibi regli olucam. Rahim hazırlığı yapılıp transfer olacak inşallah
Buseemm Kubra6642 az once kan verdik tiibi genetikte sonuclari iki aya cikacakmis doktor gebelik onermedi su an icin sizce dinlemeli miyim zaten olmyor diyip devam edesim var korunmamaya