Sbha_13 ben geçenlerde başvurdum öyle ev araba yok bişi yok. İnstagram da keşfetime düştü üstelik, bizden iyi evi olan birindeydi. Neyse başvurduk falan ama 2 başvuru arası 6 ay bekleme süresi varmış, doğduktan sonra en fazla 8 haftalıkken başvurulabiliyormuş. Neye göre veriyorlar anlamadım ama layık görülmedik. Çok saçma yani ev 1+1 ucuz diye evden çıkmıyorum ben ne manaaağğ