Yessiimm Ilba_34 aa bakayım bende bi 28+2 olduk :) hangi belediyeye bağlısınız siz belediye belediyede fark ediyor diye biliyorum
Ilba_34 Yessiimm aynen bazı belediyeler uygulama üzerinden veriyor paketi bazıları direk belgeyle başvuru üzerine veriyor ben Beylikdüzündeyim sitesinde 28. Haftayı geçen gebelerin dahili numarayı arayıp başvurması gerektiği yazıyor ☺️ bizde 31+3
Yessiimm Ilba_34 anladım çok teşekkürler bakıcam sağlıkla kucaklamak nasip olsun inşallah bebişlerimizii 🌸😊
Meriva Ilba_34 Merhaba bende Beylikdüzünde oturuyorum İstanbul senin uygulamasından başvurdum ama benimde askıda yazıyor açıklamada uygun görülmemiş yazıyor. Belediyeninkine başvuru farklı oluyor değil mi
Sbha_13 Busraa-aa pendikte otuyorum ben bendik belediyesi uygulamasi var ordan hosgeldin bebek var iste ordan kimligi ciktikdan sonra basvu yapiyorsun anne cantasi icine ates olcek islak mendil bikac ivir zivir koyuyorlar ibbnunki gibi buyuk bi paket degil siz hangi semttesiniz
Sbha_13 Busraa-aa anladim canim bi arastir istersen bak bakalim belediyenin uygulamsi falan varmi onu indir
Loliannesi Ben de başvurdum. Ev yok, araba yok. Ben çalışmıyorum. Tek maaş. Eşim ibb bünyesinde çalışan. Bize de çıkmadı 😔 Keşke şartlar ayrıntılı yazsa en azından kafalarda böyle soru işaretleri kalmaz ve daha şeffaf olur.
Sbha_13 Loliannesi tabi canim cogu kisinin ihtiyaci var cok sukur oyle asiri derecede kotu degil durumumuz ama dedigim gibi evimizde yok arabamizda yok nasil olurda çıkmıyor kimlere veriyorlar nasil sartlar istiyorlar
gulcanak02_ Sbha_13 bende bu anketi gördükten sonra ne alemde diye baktım benimkide askıya alınmış 6 ay sonra tekrar başvurun demiş aynı sizin gibiyim ev yok araba yok eşim tek çalışıyo kiradayız diyor vet çok şükür çok kötü değil durumumuz ama elde olan birşey yok ne şartlar var bilmiyorum meeela ben sosyal medyada görmüştüm ordan başvurdum gelen çoğu kişi gayet maddiyatı iyi olan kişilerdi neye göre bu eşyalar veriliyo çok merak ediyorum
Passions Bende 32. Haftada başvuru yapmıştım doğum bekleniyo yazıyodu doğum yaptım şimdi dağıtımda yazıyo henüz alamadım ama inşallah gelcek başvurmaktan bişey kaybetmeyiz😄
Sbha_13 gulcanak02_ valla bende ayni seyi merak ediyorum neye gore nicin bi sebep sunsalar bari evimiz arabamiz olsaydi belki cikardi
Sbha_13 Senneanlarsinya canim istanbuldaysan istanbul senun uygulamasini indirup ordan ibb yeni dogan paketi yazip basvurabilirsin ama cok ugrasmak istemezssen 153 ara ibbnin yeni dogan paketine basvurmaj istedigini soyle sana yardimci olurlar daha kolay oluyor
Tugbaer1 Senneanlarsinya form doldurdum internet üzerinden tahmini doğum tarihini yazdım zaten bu ay gelecek son günler kadında getirdi hemen bende doğurmadım daha dedim bu ay doğacak mı dedi bende evet dedim yoksa bırakmayacaktı 😄
Senneanlarsinya Sbha_13 uygulamayı indirdim ama cok dandik ya kayıt olamıyorum arayayım tarın tesekkür ederim